2014. június 30., hétfő

{ Comfy Shoes }

Sziasztok!

Bocsánat , hogy ilyen régóta nem jelentkeztem, de július elején államvizsgáztam. Azóta meg ezerrel megy a munkakeresés 
(SIKERESEN!)

Régóta áhítozom arról , hogy be kéne szereznem egy kényelmes szandált.

Évek óta szemezgetek a Birkenstock termékekkel, de sajnos még sosem áldoztam rá az összeget. 
Már van két Birkenstock papucs hasonmásom ( az egyiket a Tescoban , a másikat pedig kínai üzletben szereztem be)
Eddig maximum otthonra vagy a gyakorlataimra használtam őket. 
De a kényelmet figyelembe véve egyre többször veszem fel őket utcára is.

Az alábbi darabok nyerték el a tetszésemet:

Keresztpántjával biztosan fogja a bokákat!

Egyszerűen csak azért, mert rózsás!


Nyárra tökéletes ha színt akarunk vinni az életünkbe!


A két felső darab kiválóan illenek bármely outfithez!



Mi a véleményetek az ilyen szandikról/ papucsokról?



Csillu



2 megjegyzés :