2014. június 13., péntek

{ DOLLY by Le Petit Tom }

Sziasztok!

Először is örülök annak , hogy lassan de biztosan gyarapszik a blog rendszeres olvasóinak létszáma.
Éppen államvizsga után vagyok, szóval most 
kicsit gyarapodni fognak a posztok.

Meg kell említenem , hogy már nagyon régóta szeretnék egy szép tütü szoknyát, kislánykoromban balerina szerettem volna lenni (bár szerintem ezzel nem voltam egyedül) :) 
Többször akadtam már turiban is tütü szoknyára , de sajnos azoknak az anyaga eléggé el volt használódva, koszolódva , így sose jöttek velem haza.

Tegnap éjszaka akadtam rá a DOLLY by Le Petit Tom oldalára. Egyszerűen elakadt a lélegzetem az itt fellelhető balerina szoknyáktól és kézzel készített cipőktől, teljesen megbabonázott. 
Újszülött kortól egészen a felnőtt női 42-es méretig gyártják 
ezeket a szépségeket.
Az áruk elég borsos , de a szépségük kárpótol mindenért :)


Íme pár kedvencem:





Nagyon jól néz ki ez a pasztelles színkombináció



Pár "egyszerűbb" darab

Abszolút kedvenc
{van esetleg ötletetek , hogyan lehetne 
saját-kezűleg elkészíteni?}



Úgy gondolom , hogy minden nő ruhatárában alap-darabként
kéne szerepelnie egy ilyen szoknyának. 


Nektek bejönnek a balerinaszoknyák?


Csillu


( Képek forrása: DOLLY by Le Petit Tom )

1 megjegyzés :

  1. Wow, nagyon szépek vannak! Nekem is tetszenek, bár nem akartam balerina lenni, de annyira nőiesek ezek a szoknyák és tök jó stílusmixeket lehet velük összehozni, szóval kellene egy nekem is :-)

    VálaszTörlés