2014. július 2., szerda

{ JULY - Blog Challenge - SHOES }


{ SHOES }

Nem is tudom megmondani mióta vagyok cipőbolond. A cipők és köztem lévő "kapcsolat" talán az egyetemi éveim alatt vált intenzívebbé. Talán ez betudható annak , hogy heti rendszerességgel jártam a turkálókat újabb és újabb darabokért.
Régebben kedveltem a feltűnőbb, magassarkú darabokat, de mára már inkább a klasszikus stílusú cipőket kedvelem.
Őszintén, meg sem tudom mondani , hány cipőm is van összesen / számításaim szerint: 40-50 pár cipőm lehet .  
A sors keze lehet benne , mikor Anyuval és tesómmal Budapestre költöztünk (4 éve) Topánka utca lett az új címem. :)

Nektek hány pár cipőtök van?

Legújabb szerzeményemet már láthattátok Instán!
Mindössze 500 FT-ért szereztem be egy cipős turiba!


FELHÍVÁS



Ismételten szerencsét próbálok PUMPKIN PARADISE BLOG nyereményjátékában , hátha ezúttal szerencsével járok!
Ebben a játékban Grendha papucsot vagy szandált lehet nyerni!
Ha segítetek megnyerni poszt is készül majd a nyeremény-szandiról! ( A kiszemeltemet láthatjátok a képemen)



Csillu 



2 megjegyzés :

  1. Anyukám a 13 pár cipőmet is sokallja... :D Irigykedem rád nagyon!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap szereztem be két újabb darabok! Sajnos már jócskán megérett a gyűjteményem egy kis selejtezésre!

      Törlés